Menu

wtorek, 4 marca 2014

Wywiadzik z dnia: WTOREK o godzinie: 5:36 ;]

No hay. Dzisiaj se wstałam o 5 żeby sie nauczyć roli na niemca (Nat wie XD) chociaż miałam to zrobić o 24 no ale nie wyszło.
Jak wstałam telefon leżał pod szafką ... Ale szukałam go z 5 minut. Rola zajęła mi 20 minut. Teraz właśnie gram w tfm (transformice) bo właśnie dla gry wstałam i chciałam nabić lvl.
Aktualnie posiadam lvl 34 i zostało 600 serków (punktów) do next lvla.
Więc dzisiaj ide do kina na "mądre filmy wykształcające"...
No cóż, peszek. Ok ja spadam expić  mam pół godz bo mama wstaje to ja ide spać :D

Pozdrawiam- xWikusiaxX

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)