Menu

piątek, 28 marca 2014

Wyniki konkursu!+Mój sposób na modę XD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, najpierw zacznę od takiej małej informacji.......Ponieważ mam bardzo dużo próśb o gify, mogę się czasami nie wyrobić bo robię je za darmo :D Robię je za darmo bo lubię, i nie zależy mi na tym abyście na mnie wydawali StarCoins lub przesyłali rzeczy, bo nie jestem taka pazerna jak niektórzy, a najczęściej ci co chcą niestety hackować, dlatego chciałam zrobić coś nowego czyli pomoc za nic :D to nic nie kosztuje, tylko trzeba czasu :D
Jeśli chodzi o gify to TRZEBA MNIE MIEĆ W ZNAJOMYCH! niektórzy mi zaśmiecają pocztę, żebym przyjęła no ale ja mam PEŁNĄ LISTĘ!!! dlatego nie mogę przyjąć, zresztą gdy mnie zapraszacie powinien wam wyskoczyć komunikat, że mam za dużo znajomych...........

Ok zacznę od mojego sposobu na modę :D
Zawsze, a raczej często bo nie zawsze, robię takie looki ale jeśli ktoś ma inny styl to trudno, mnie osobiście podoba się to co robię ponieważ jest to tylko mój styl i nic więcej :D

Oto co trzeba mieć:

A tutaj dalsza część artykułów wraz z ceną


CHODZI MI BARDZIEJ O CIUCHY A NIE O WŁOSY, BO NIE MOGŁAM JAKOŚ ZNALEŹĆ TYCH, CO BY PASOWAŁY ALE TUTAJ EFEKT KOŃCOWY:


Myślę że jest takie sobie, ale jakoś jest ok XD
stan: VIP
ale VIP dlatego że łańcuszek jest dla vip, więc jeśli go nie chcesz to możesz wszystko kupić normalnie :D

Ok teraz moment wyników.......................
Konto obojniaka wygrywa..............................
Love4ever1!!!
Dziękujemy za udział hasło i login podam ci na MSP w prywatnej rozmowie
dzięki jeszcze raz
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. Pierwsza !! *-* Jej wygrałam dziękuję (i)
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha xd Ja tak robie na msp pomagam za nic xd /Domaa x3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)