Menu

piątek, 7 marca 2014

WTF ?

Hey.
Tu znowu ja xd
skończyłam pisać posta a tu do mnie moja kol. z MSP i pisze mi tak :  


Troszeczkę nie rozumiem Bo nie zmieniła od razu Hasła/Emaila tylko napisała że musi iść ?! LooL
Podejrzane xd
Hahaha Chce mnie nękać ? WTF OK na razie nie mam żadnych informacji na jej temat oprócz tego na górze xD Postaram się dowiedzieć co to za HAKER jeżeli to wgl haker ;-; xD itp.

A i na Niemieckim MSP nazywam się WiciaPL  <---- jak ktoś by chciał xD

Pozdro WiciaPL>>>

1 komentarz:

  1. Niemcy to cioty i gówna jebane nie wiem jak możesz na niemieckim msp grac yyyy

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)