Menu

poniedziałek, 31 marca 2014

Wspomnienia z Porką od niskiego lvl haha

Hey :D. Mam dla Was fajną niespodzianke. Znam Porke od 3 lvl, a więc macie foty. Zapowiadam, że byłam blee hahaha
Tu Porka jako 10 level z Dollką >Klik<
Tu ja z Nat jako bliźniaczki na arcie chyba jako 5 lvl xD >Klik<
Tu Nat jako 10 lvl w C.H. hahahaha >Klik<
Tu Nat jako 11 lvl >Klik<
Tu Nat w sklepie jako chyba 6 lvl o.O xD>Klik<
Tu Nat jako 5 lvl i jej konto XDD >Klik<
Moje konto i 7 lvl haha WTF XD >Klik<
Ja i Nat jako bliźniaczki jako 5 lvl chyba xD >Klik<

Dalej to po prostu nie chce mi się pisać i szukać ;c. Zawsze możecie napisać w Google Grafika XxPorshiaXx lub nissia2013 i będą foty. Teraz pokaże Wam taką debilke *U* haha xD
DEBILKA XD


Pozdrawiam
nissia2013 - Juss

2 komentarze:

  1. WEEZ, SIARE MI ROBISZ :@ HAHAHA XD

    OdpowiedzUsuń
  2. TA DEBILKA MNIE ROZWALIŁA ;D
    JAKIE WY ŁADNIUTKIE BYŁYŚCIE (I NADAL JESTEŚCIE ;*) *-*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)