Menu

środa, 12 marca 2014

Wkurzające znaki "####" normalnością!? HAHA WTF + Coś o mnie ;-;

Hey xD. Teraz właśnie zobaczyłam starego posta z forum. Tu macie fotkę

No nie zgodzę się z państwem -,-". Cenzurują się normalne słowa czasami ;-;.

Teraz drugi temat. Każdy mówi, że żal, bo mam GoldenAcros w naj

Jak nie wiecie to mój kolega z reala, więc chyba nie ma już żalu, nie?

Żebyście nie mówili jeszcze, że żal, bo mam kogoś z niskim levelem to na pewno ktoś z klasy. Z resztą macie fotki mojej klasy na MSP.




Na pewno kogoś pominęłam, bo mało coś ;c.
I tak większość już nie gra prawie.

Pozdrawiam ;DD                                                                                                              
nissia2013 - Juss                                                                                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)