Menu

czwartek, 27 marca 2014

WAŻNE INFORMACJE :D+PODZIĘKOWANIA;*;*;*;***

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat mam dla was pewne wieści, a zarazem przeprosiny, a mianowicie za to że dziś nie mogłam i nie mogę nic napisać ani ogłosić wyników konkursu, bo mama nie idzie dziś do pracy i mi tu mruczy pod nosem jak wiecie :/ mam tego już trochę dość, ale z drugiej strony mam super wieści, ponieważ jutro mojej mamy nie będzie, bo będzie w pracy I NAPISZĘ WAM TEN OBIECANY POST+WYNIKI KONKURSU, podpowiedz do obiecanego posta tyczy się kont na MSP, ale tego to jeszcze chyba nie było :D jednocześnie trochę postaram się zrobić gifów dla was, ale tylko tym, co mam w znajomych bo inaczej nie zrobię fotek :/

Ostatnia część posta to podziękowania za kolejnego obserwatora bloga!!!!! :D bardzo się ciszę i kocham was :** <33

Dobranoc :*
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)