Menu

piątek, 21 marca 2014

UWAGA! NIE PISAĆ NA EMAIL BLOGOWY! UWAGA, PRZECZYTAJ!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat w tej chwili wszystko już zgłosiłam odpowiednim służbą, ponieważ ktoś włamał mi się wczoraj na konto, a dziś na konta pocztowe, między innymi na EMAIL BLOGOWY CZYLI cztery-panny-z-jednej-wanny@wp.pl, NIE PISZCIE JUŻ NA TEN MAIL NIGDY, PÓKI NIE WYRAŻĘ ZGODY I NIE ODZYSKAM KONTA! ukradziono także moje DWA KONTA OSOBISTE NA WP.PL wiem już kto to zrobił, ale nie powiem żeby nie było X.X od razu mówię ty złodzieju, że hasła zostaną zmienione na 32 ZNAKOWE ahh no pewnie że kłamie, bo będzie tych znaków więcej ;**
OGARNIJCIE DUPY HAKERZY !
mam dość jestem mega zła bo tam mam hasła do facebooka, msp, gg, bloga, do innych kont na wp, onet i wgl
TRAGEDIA
UWAŻAJCIE!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

6 komentarzy:

  1. Współczuje ci :c... No ale po prostu hamstwo w państwie >.<... ale jeśli się dowiem kto to zrobił o nie chce być w jego skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi ~lovendi

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wam, ale uratować się chyba tego nie da ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Orzyjde do tego kogos w nocy i go zabije ;A;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)