Menu

piątek, 7 marca 2014

Urodzinki mamy i taty ;-; + Mini Info

Hey.
Tu WIciaPL>>> i mam do was małą prośbę , a dokładnie zbliżają się urodzinki mojego taty 14.03 (czternastego marca ) i urodzinki mamy 14.04 ( czternastego kwietnia ) a ja nie wiem co kupić o.O
Chociaż chciała bym zrobić coś własnoręcznie , ale nawet nwm co ;o
Proszę was miśgi moje xd Pomocy ! Podajcie mi jakieś pomysły .... Naj. pomysł 2 prezenty z L.ż !
 Jeżeli macie pomysł żeby coś kupić to kasę mam uzbieraną (37 EURO) xD

Nom jak masz pomysł pisz w kom. ;D



I jeszcze małe info dotyczące MSP . Jak mnie zapraszacie do przyjaciół , proszę piszcie mi na pocztę czy wy z bloga mnie znacie czy co xD bo nie chciała bym mieć dużo znaj xD BO MI MULI >.<
Więc pisz na pocztę , a ja zaakceptuje xD
Zaprasza mnie jakieś OK. 20 osób dziennie  i nie chciała bym kogoś urazić nie akceptując go .


OK to na tyle ;c

Pa -WiciaPL>>>

4 komentarze:

  1. Dla mamy:
    - Możesz upiec jej lub kupić tort/ciasto. Na pewno się ucieszy! ^-^
    - Misia z jakimś słodkim napisem.
    -Coś co się jej niedawno zepsuło lub coś o czym marzy.
    - Bukiet jej ulubionych kwiatów.
    - Lub coś innego... np. Masaż u masażystki czy wizyta w spa.

    Dla taty:
    - koszulka z napisem supertata.
    - jakieś męskie (najlepiej jego ulubione) perfumy.
    - może jakąś wypasioną maszynkę do golenia?
    - Więcej prezentów znajdziesz też tu c: :

    http://www.todlaciebie.pl/dla-kogo/dla-taty-1.html

    http://www.kopalniaprezentow.pl/

    włosza112
    ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekhu ekhu. Speszyl rady for Ju xd :3
    Tak więc xd Dla mamy jakieś kolorowe, fajne lub dziwne mydełko (sa takie mydlarnie i w galeriach tez sa takie miejsca xd), albo caly od razu taki slodki zestawik *-* ,kwiaty, zrób ciasteczka xd Są łatwe, latwiejsze biz tort, ale jak ne fajnie ozdobisz bedzie supir *-*
    Dla taty.
    Musisz wiedziec, czym sie tata interesuje :x xd jakis smieszny, ale praktyczny breloczek, koszulkę supertata c; Jesli twoj tata tez kocha slodycze, to lec do almy i kup cos rzadkiego, czego on jeszcze nie jadl *-*
    To tyle ;3 /Domaa x3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)