Menu

poniedziałek, 24 marca 2014

To chyba znowu koniec?! + Zjebana Awka + Reklama pośladków!? WTF XD

Hey Mychy. Chyba znowu kończę z MSP.  Niestety. Znowu kłótnia z Frankiem. Nie chcę tu się rozpisywać. Napisałam mu wszystko na GG


Myślę,że coś z tego rozumiecie. 

Dobra teraz zjebana awataria o.o.

Tylko mi to stoi w miejscu!? -,-"
Po lewej macie reklamę o odchudzaniu XDD.
No ja bym swoich pośladków do reklamy nie dała ;_;.
Aa i jak chcecie możecie mnie zapraszać na skype :D.
Nazwa jest podana w drugim zdjęciu.
Trzymajcie kciuki,aby Franek mi wybaczył :D.
Jak wybaczy to zostanę i będę pisała dla Was nowe i świeeżżeee posty o Cherry *U* XD.
A jak nie to będę musiała odejść z neta 4ever, bo ciągle tylko rycze.
Dobrze Misie, trzymajcie kciuki! ;**
KOCHAM WAS ♥


Pozdrawiam:DD                                                                                                                       
nissia2013 - Juss                                                                                                                      

6 komentarzy:

  1. Zostań z nami... ;c Kciuki trzymam :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sie tak kochacie to do siebie wrućcie nissia ma racje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak śmiesz mówić że mi zależało xD To było dla jaj a ja byłem wolny xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Rekalma pośladków xD ()() <-- pośladki ;'D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)