Menu

piątek, 14 marca 2014

Swietne wiesci!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziękuję za to że uważacie że jestem najlepsza :** kocham was, i tak mam bardzo świetną wiadomość a więc............
WRACAM DZIS DO WAS ale dopiero wieczorkiem bo wlaśnie jadę do szczawna XDD
dziś śpię u taty :D
więc czekajcie na mnie
kocham was i wiecie że nie obchodzi mnie level więc zawsze przyjmuję zaproszenia do znajomych ale tylko jak mam vip bo mam pełną listę znajomych :(
niedługo znowu daję losowo prezenty dla was ;**

Papaa i do wieczorka ;*
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)