Menu

piątek, 21 marca 2014

STARCOINS W NIESKOŃCZONOŚĆ ;D+ZAATAKOWANA PRZEZ RZEKOMĄ CHERRY LOVES YOU ♥

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat kiedyś ten sposób na nieskończoną ilość StarCoins znałam ja, i moje najki oraz jej chłopak XD ale skoro to już ktoś wypaplał żeby mieć lajki na artbookach, to ja wolę to już napisać na blogu :D a więc tak:
Wchodzimy na swoje konta i klikamy "Przyjaciele", a następnie "zaproś przyjaciół i zarób starcoins"(czy coś takiego), wygląda to tak:
 i wpisujemy swój własny adres email (może być nawet inny niż macie wpisany na msp), i wchodzimy na swojego maila, którego wpisaliśmy w "zaproś przyjaciół i zarób starcoins" i powinniście dostać taką wiadomość na poczcie, w moim przypadku będzie to wyglądać o tak, bo mam pocztę na WP:

Widzicie to MovieStarPlanet na niebiesko? to wtedy klikamy na to, a ze swojego konta na MSP możemy już wyjść i gdy klikniemy na ten niebieski link w mailu, to otworzy nam się takie coś:

Naciskamy "Tak", i tworzymy byle jakie konto i zbieramy WSZYSTKIE PREZENTY I ROBIMY JEDNĄ MISJĘ I JUŻ MAMY TRZECI LEVEL ;D wtedy wychodzimy, wchodzimy na swoje oficjalne konto i dostajemy 200 StarCoins :D MOŻEMY TAK ROBIĆ CAŁY CZAS ;D

Teraz coś o Cherry Loves You .........
Tak, to oszustka i to na dodatek polska, a nie jakaś angielska, ale znalazłam to:
 POMYŚLAŁAM, ŻE TA LASKA ROBI SOBIE JAJA ALE WTEDY WYLOGOWAŁO MOJĄ KOLEŻANKĘ I ZMIENIONO JEJ HASŁO..............
NIE WIEM JUŻ CO O TYM MYŚLEĆ, BO AKURAT TA TianaSabina była jej znajomą, która do niej napisała X-O muszę się przyjrzeć tej sprawie .......... PODEJRZANE POWIEM X.X
PS nicków nie zasłaniam, bo to było na forum i każdy mógł to zobaczyć :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

6 komentarzy:

  1. Ja właśnie ostatnio zaczęłam tak robić ;D xd Ale i tak supir ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten sposób od koleżanki ;D
    jprdl boję się xD ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jak są nowe lvl to trzeba uzbierać 6 albo 7. ;_; Kiedyś też, można było 300sc a nie 200. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja DZISIAJ NA FORUM ZNALAZŁAM I MYŚLAŁAM ŻE ROBI SB JAJA I CHYBA ROBI BO DUŻO BYŁO KOMENTARZY JA TEŻ DODALAM I NIKOGO NIE SHACKOWAŁA !;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje się m się że ona robi sobie jaja./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wprowadzili nowe lvl, to był błąd że można było dobić do 3 poziomu, a i tak dostawało się sc. Już to naprawili ;C

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)