Menu

piątek, 21 marca 2014

Sikam opisami + info -,-"

Hey Wszystkim :D! Dziś wstałam o 11 (jakby ktoś nie wiedział jestem chora xDD). Przez jakiś czas obserwowałam wasze opisy z których po prostu sikałam.

1.                                                                                                                                                                 
   

Aha, fajnie o.o. No nie wiem  czy ktokolwiek dał jej tego ciuszka. Pewnie połowa ją od razu powywalała xD. Droga użytkowniczko, na przyszłość nie polecam szantażować swoich znajomych takim szajsem.

2.



Tego to ja sama nie rozumiem O.O. Bez koma. Słownik, błagam!
 



3.


Podobna sytuacja co poprzednio. Słownik, błagam!. Szczerze nie jestem psycho-fanką Biebera i 1D.
No powiem Ci szczerze. Masz odwagę napisać takie coś. Mnie to by zgłosili i od razu ban na 3 dni -,-".



4.

Yyy? Okej?o_o. Minka diabełka trochę mnie niepokoi ;p.


5.                                                                                                                                                              


No wybacz, ale coś mnie zniechęcasz oglądaniem tych filmów. 
I co z tego, że odejdziesz? I tak każdy będzie miał to w dupie z resztą tak jest zawsze.



Teraz info ;-;. 

Dziś otrzymałam jakieś 7 zapytań o związek.
Żeby było jasne NIE PRZYJMUJE -,-"
Nawet jakby to był jakiś koleś z rankingu ._..



Pozdrawiam ;**                                                                                                                                      
nissia2013 - Juss                                                                                                                                    

2 komentarze:

  1. Ahaa okk xdd Nie dziwię się tej pierwszej, że nie ma nikogo na naj ;o xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza pewnie nawet najki usunęła xD
    Ach..te piękne błędy -,-"
    PLIS PLIS PLIS .. xD :D
    /()Alusia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)