Menu

środa, 26 marca 2014

ROZEBRANA MOVIESTAR!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś chciałabym wam pokazać jak zrobić gołą moviestar! dowiedziałam się tego od mojej najki Juss przez przypadek, i zaraz wam pokażę filmik jak zrobić takie konto :D
Wystarczy wejść na MSP, i stworzyć nowego użytkownika, ale resztę już na filmie, patrzcie:>>>KLIKNIJ<<<
 niestety nie mogłam całego filmu tutaj dać, ale macie go w linku, bo nie mogłam go znaleźć na komputerze XD
film zrobiła oczywiście moja naj :D
Mam nadzieję, że wam się podoba XDD

Oto moviestar którą zrobiłam:
PS nie zwracajcie uwagi na zasłonięty nick, bo i tak go widać w statusie xd

Mam nadzieję że instrukcja okaże się przydatna :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

6 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)