Menu

niedziela, 16 marca 2014

Przepraszam, wracam 20.03.14r.+LOSOWANKO

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat chciałam wam powiedzieć że jestem mega zła, bo wczoraj niby wróciłam a teraz piszę tego posta z telefonu mamy, bo nie mam Internetu..... Porażka mam tego dość w związku z tym wracam za 4 dni, bo wtedy przychodzi mi limit..... Kurde weszłam ledwo na 2 godziny i koniec limitu, no porażka dlatego mam prośbę do Wiki, juss itd.... Piszcie notki ma blogu żeby nie było nudy, i wchodźcie mi na konto na msp :(
Kochani, dlatego że tak się stało zrobię wam obiecanego posta, którego wam napiszę za 4 dni gdy wrócę, uwierzcie mi będziecie mieć z tego korzyści, i mam już dla was aż 15 tematów tylko o msp opracowanych dla was, więc gdy wrócę możecie być zdziwieni XD mam nadzieję że spodobają się wam tematy i nie tylko bo też są odkryte sposoby ale zdradzę wam wszystko gdy wrócę!! :)
Czekajcie na mnie cierpliwie a tymczasem losowanie w ramach przeprosin :D
do wygrania coś z listy jak zawsze (tym razem dam cos jeszcze dodatkowo, byc może będzie to unikat! Więc warto)
zasady te co zawsze czyli piszemy:
Nick:
Liczba: (od 1 do 15)
wyglądałoby to tak:
np.
Nick: XxPorshiaXx
Liczba: 7
Czekajcie ;**

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

20 komentarzy:

  1. Nick: Sharon4
    Liczba: 9

    OdpowiedzUsuń
  2. Domaa x3
    Nr. 12 xdd
    Czekamy na Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Avanga
    numer: 7

    OdpowiedzUsuń
  4. *o* ile komów ej porszia wracaj kcccc :c

    OdpowiedzUsuń
  5. nick: miss_love308
    liczba: 14

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nick : olaparty7890
    Liczba : 7 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nick: ()Alusia
    Liczba: 6
    WRACAJ SZYBKO ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nick lovendi
    Numerek: 11 :p
    Nigdy nic nie wygrałam, może teraz się uda..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. włosza112
    Numerek: 4 (moja szczęśliwa liczba :*)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)