Menu

poniedziałek, 24 marca 2014

Przepraszam :c + Aplikacja do Skype

Heja .C:
Tu WiciaPL>>> i od razu bardzo bardzo przepraszam że mnie nie było i nie pisałam postów , ale to wszystko tylko przez szkołę ;-; i naukę .Zbliża mi się Test z Geografii (na szczęście już ostatni ;D ) Ale jest on najgorszy :c bo jest w nim 47 pytań >.< Wiem to dzięki Weziowi , który jakimś cudem i tymi jego sposobami ma to z kompa dyrektorki o.O i znam również treść tych pytań :) Nom ale muszę też się te OKOŁO 47 pytań nauczyć x-o...

OK. Normalnie całymi dniami się uczyłam , ale czasami mówiłam że potrzebuje Lapka więc mi dawali ;D nom ale xD Dowiedzieli  się i mi zabrali xd

OKŁEJ...
Teraz coś całkiem innego  , Wezio postanowił zbadać sprawę CHERRY LOVES YOU i wyniki są zaskakujące :o Ponad 48% Użytkowników MSP robi to samodzielnie czyli , NP. :
"Kurde udam że hakuje mnie Cherry i piszą ten opis itp. co niby robi Cherry . Nawet nie wiedzą że tym sposobem straszą innych użytkowników ... Nom dobra ale co z 52% reszty ? Sama nwm o.O Wezyr postara się w najbliższym czasie to ustalić , bo trochę to jest nie zrozumiałe ;-;

Kolejna sprawa to NIK DO MNIE WRÓCIŁ *.* <33 Awwwww Wybaczyliśmy to sobie xD co prawda on zerwał  a ja się FOCHŁAM >.< potem on wrócił i przepraszał ale ja czułam się zraniona i go olałam .. :c OK szczegółów już nie będę podawać xD Najważniejsze że Jest Ze Mną xD  TY JUSS ! FRANEK WRÓCI WIEM TO :* !!!!!!!!!!!!!

Og to na tyle jutro napiszę posta o fajnej aplikacji na SKYPE podam do niej linka i opiszę szczegóły :3

Pozdro WIciaPL>>>

2 komentarze:

  1. JUSS NIE MARTW SIĘ. KOCHA TO WRÓCI. :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nie sądze. Trudno, odejde.. Nikt nie będzie smutał.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)