Menu

piątek, 7 marca 2014

PRZEKLEŃSTWA (LINK) XD+COŚ O PISANIU NA GG..TAKI MINI REGULAMINEK XD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jeśli chodzi o przekleństwa na msp, dziękuję za bardzo miłe komy <3<3 KOCHAM WAS ;**** ;*** ♥♥ :D:D a więc napisałam jak przeklinać na msp, ale długo mnie nie było na koncie MSP bo siska rządziła na kompie i nie miałam dostępu, jedynie tak jakoś o 18 XD i już parę postów dodano do tego przeklinania, więc podam linka do tego posta o tym jak przeklinać na msp :D
>>>KLIKNIJ NA TO ;D ♥<<<

Zapraszam :D
Ok teraz coś o GG, no przynajmniej coś o moim GG tam po prawej stronie bloga....
Teraz każdy się wydurnia, pisze mi że jest jakąś kupą i że mam ją wysrać, robi sobie jaja, pisze zboczone rzeczy, pisze że jest duchem, że jest moim dzieckiem neo i że jest psychopatem... Mam dość takiego czegoś od razu mówię że albo odpiszę coś głupiego na takiego typu wiadomości lub w ogóle nie odpisze, więc nawet nie piszcie takich bzdur XD
Na początku jeśli chcecie mi coś na gg napisać napiszcie swój nick, a następnie to co chcecie dalej napisać XD

Dziękuję za uwagę, mam nadzieję że jest zrozumiała :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

3 komentarze:

  1. na GG piszą do mnie głupki. UWAGA! Jakiś ktoś ma nazwe "." i niby 112. Mówi, że szuka dziewczyny , która chce byc sponsorowana, a jak mówi się, że nie to on mówi, że szkoda, bo są naaaprawdę duże zarobki UWAGA!

    OdpowiedzUsuń
  2. albo Dominik z Baraniej góry, co ma status "Nikt mnie nie lubi! Mam ochotę zdechnąc" Albo Hubertosikk
    co wyzywa twoich rodziców -.- Ja już nie wchodzę na GG.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)