Menu

piątek, 14 marca 2014

Powrót! :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat właśnie jestem na kompie, i wróciłam :D
czekałam na was i tęskniłam, ale już jestem i nie musicie się obawiać :)
Dziękuję dziewczyny że mi na konto wchodziłyście, i opiekowałyście się blogiem, teraz ja już będę wchodziła na swoje konto :D:D
przypominam o naszym mailu blogowym: cztery-panny-z-jednej-wanny@wp.pl
Tam możecie się pytać o co tylko chcecie, bądź dawać nam różne pomysły :)

w następnym poscie zacznę już od spraw związanych z MSP więc wszystko jest w normie :D:D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)