Menu

czwartek, 20 marca 2014

POWRÓCIŁAM *O*

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś właśnie mam neta, przepraszam że nic nie napisałam ale po wyjściu ze szkoły pojechałam sama do koleżanki do dziećmiorowic z moją najką Magdą, i siedziałam tam ze 3 godzinki a na dojazd jakaś jedna godzinka XD potem jak wracałam do domu, to moje dawne najki zaczepiły mnie i się pytały czy wyjdę na dwór, więc rzuciłam wszystko i wyszłam z nimi na dwór XD właśnie wróciłam do domu, więc niedługo podam wyniki konkursu z loterii na liczby, i cieszę się również, że przyszedł mi internet XD obecnie jestem troszkę wkurwiona, ale z powodu kompletnie czegoś innego XD i jeszcze mam tyle zadań domowych, w sumie to jedno, ale z historii, a tego nie cierpię najbardziej i się obawiam, bo co cokolwiek napiszę na zadanie domowe, to już to muszę poprawiać ŻENADA! BEZ KITU, ŻAL.PL! -,-

ok to na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat :)

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)