Menu

czwartek, 6 marca 2014

Porshii sposób na modę! XD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, gdy weszłam na MSP i zobaczyłam to piękne (według mnie) tło, to od razu musiałam zobaczyć kolekcję :D okazała się być taka sobie, lecz udało mi się skomponować pewien styl z tą nową kolekcją, oraz z poprzednią :) Zauważyłam, że ten rok jest pewien takich bardziej kowboi, "wiejskich" rzeczy przyznam że mnie to trochę denerwuje bo to nie moja bajka, ale jest ok :D teraz pokażę wam mój sposób na modę *U* XD

Wszystko będzie po kolei pokazane, więc będziecie mogli zawsze kupić sobie taki komplet
Status kompletu: BEZ VIP także starałam się zrobić coś dla wszystkich :D :)

Oczywiście inne kolory także możecie sobie dodać, mi akurat wpadły te:

(kolory pokazane są obok rzeczy w kwadraciku jak widać :D)






A oto efekt końcowy:


A tutaj cena całości :D może być troszkę dużo, ale co tam XD ważne żeby ładnie, i z klasą wyglądać (przynajmniej ja tak uważam XD)


W następnym poscie coś całkiem ciekawego *O* :D (oczywiście w moim poscie XD)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)