Menu

poniedziałek, 24 marca 2014

Ponad 100 tyś fame!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat wybaczcie, że nic nie napisałam, ale wiecie;/ szkoła itd... nie jest mi teraz lekko w życiu realnym dlatego teraz tak mniej piszę, ale jak sytuacja w rl się uspokoi, to będzie więcej notek dziennie XD
Dziś chciałam wam pokazać kolejny sposób, ale tym razem na fame, nie pamiętam dokładnie ile fame się dostawało dlatego w tytule napisałam "ponad" , bo to chyba było ponad 100 lub 150 tysięcy Fame więc dokładnie nie pamiętam jak to było XD

Do tego przyda nam się sposób z StarCoins, tutaj instrukcja: >>>KLIKNIJ<<< ale UWAGA! musisz zrobić tak 25 razy!!! ale jeszcze taka uwaga, gdy zrobisz jakieś konto tak jak w instrukcji, to automatycznie masz to konto w znajomych na swoim normalnym koncie, więc NIE USUWAJ TEGO KONTA ZE ZNAJOMYCH, BO NIE DOSTANIESZ STARCOINS!!, to taka mała uwaga dotycząca właśnie tego posta w linku :D

A więc gdy wykonacie tak jak w instrukcji 25 razy, to nie dość że dostaniecie 100-150 tysięcy fame to jeszcze jakieś 5.000 StarCoins (o ile się nie mylę, bo liczyłam tak na odwal się XD) więc warto :D UWAGA, MOŻNA TYLKO RAZ MIEĆ PONAD 100 TYSIĘCY FAME W TAKI SPOSÓB ;D
Podsumowując:
-Robimy tę instrukcje: >>>KLIKNIJ<<<,
-Robimy 25 takich kont, takich jak w linku powyżej,
-Nie usuwamy kont ze swoich znajomych na prawdziwym waszym koncie, bo nie dojdą nam ani SC, ani Fame,
-Gdy zrobimy 25 takich kont wchodzimy na prawdziwe konto, i odbieramy award i dostajemy jakieś 125 tysięcy fame! :D
jeśli u kogoś nie działa, to może coś źle robi :C

Już niedługo powiem wam to co właśnie chciałam wam już powiedzieć tak długo, ale widzicie jakie ja mam tu zamieszanie, więc wybaczcie jeśli na ten okres czasu mniej piszę, obiecuję że bliżej wakacji to się poprawi, o ile gdzieś nie pojadę :X bo jak pojadę, no to lipa XD najwyżej wyśle wam foty z wakacji
papa ;**

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
i zauważyłam, że teraz każdej się układa na MSP ;o XDDDD

3 komentarze:

  1. Dokładnie to 125.000 fame i 5.000 Sc trochę się po myliłaś przy tym liczeniu "na odwal się" XD Nie dawno właśnie zdobyłam te osiągnięcie :D Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. OBOŻEKOCHAMCIĘ♥ XD Nie no super, warto ^^ Już dwa zrobiłam, trzymajcie za mnie kciuki żebym robiła więcej, chociaż jestem leniwa so close :C XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)