Menu

sobota, 29 marca 2014

ONA MA SAMĄ SIEBIE W SERCU !! O.O

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx, dziś przeglądam sobie ludzi których znam, i chciałam porobić looki z nudów, więc wyszukałam swoją koleżankę na MSP, a tam ja patrzę a ona ma samą siebie w miejscu na dziewczynę/chłopaka! O.O patrzcie:


żeby to jeszcze raz dokładnie sprawdzić nacisnęłam na tą dziewczynę i wyskoczył jej profil taki sam, patrzcie:


Jak to się robi? O.O
ktoś wie?
one mają takie same nicki, tak samo ubrane są, takie same opisy mają, takie same ciuchy w szafie i WSZYSTKO TAKIE SAME
trochę to dziwne, zbadam tą sprawę o.o

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Ja wiem, jak ona to zrobiła! Pisz na MSP!: Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wiem, pisz do mnie to też ci powiem, na msp jestem lolkidwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem piszcie do mnie mój nick na msp: kingazaniewska12345678

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem piszcie do mnie mój nick na msp: kingazaniewska12345678

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)