Menu

czwartek, 13 marca 2014

Odpowiedź na temat darmowego VIP'a ( Dogry nie legalne!!!!!! )

Witam. Pisałam Wam na temat darmowego VIP'a, nie? To otrzymałam wiadomość od moderatorów ;DD. Jak ktoś nie kojarzy o co mi chodzi to chodzi mi oo..

Bardzo kuszące :D. Lecz odpowiedź na ten temat jest taka :

Mhmm. Czyli jednak nie można z tego korzystać. Jak mi napisali VIP'a nie można dostać za darmo.
Tam się wpisuje dane osobiste żeby otrzymać VIP. No cóż, wygląda na to, że jednak jest to nie legalne.
Stronka : dogry.pl
Uważajcie Kochani ! ;DD.
Pod żadnym pozorem z tego nie korzystajcie!!!!


Pozdrawiam ;DD                                                                                                                       
nissia2013 - Juss                                                                                                                      

1 komentarz:

  1. Wiesz moja kol wzięła se zrobiła vipa z tej stronki i nic xp Ma vipa xd Ale moja druga kol zbanowali. Nie może wejść już nigdy na konto ;c Więc ja się boje aby mnie też nie zbanowali ;c A moderatorzy tak gadaja bo za to nie dostana kasy xd Ja też bym tak napisała jakby od tego zależały moje zarobki xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)