Menu

wtorek, 4 marca 2014

OBOJNIAK! PO OCZEKIWANIU W KOŃCU WIEM JAK TO ZROBIĆ ;D+ COŚ O TESTOWYM MSP

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat najpierw zacznę od fajnego tematu :) jak wiecie szukałam, i szukałam jak zrobić takie obojniakowe konto i napisałam w końcu na forum, bo NIC dosłownie w necie nie było na ten temat :OO XD więc będę pierwszą chyba osobą, która o tym pisze :)

Nie jestem taka wredna i samolubna i powiem was jak zrobić przykładowo ciało kobiety z twarzą mężczyzny XD
A więc potrzebujemy aplikacje mobilną na telefon, bądź tableta a aplikacja ta nazywa się MSP, niektórym nie udaje się wyszukać MSP do pobrania więc spróbujcie w sklepie Play wpisać "MyStarPlanet", czasami się udaje :)

A więc gdy mamy MSP na telefonie/tablecie tworzymy nowego użytkownika, wybieramy płeć (np. dziewczynę) I BARDZO SZYBKO WYCHODZIMY I RÓWNIEŻ SZYBKO NACISKAMY PŁEĆ PRZECIWNĄ CZYLI CHŁOPAKA i tworzymy szybko konto
LICZY SIĘ TEMPO, BO WTEDY WAM SIĘ NIE UDA! :( oczywiście na konto obojniaka możecie wchodzić także na komputerze, bądź innych urządzeniach :)
Wiele osób myśli, że chodzi mi o ubrania chłopskie lub damskie na danej postaci, ale skoro już wam to wyjaśniłam jest już to jasne :)
(TEN SPOSÓB DZIAŁA, BO TESTOWAŁAM Z KOLEŻANKĄ ;) )

Teraz krótki temat coś o testowym msp......... Zostałam zaszantażowana przez pewną osobę na chat, że jeśli nie podam mu linku do testowego msp on mnie zgłosi
HAHAHAHA srały muchy będzie wiosna -,- tak się składa, że jeśli poprosisz to modetator sam czasami podaje takiego typu linki więc nic mi nie zrobią :) jedynie nie mogę wam go podawać w takich miejscach, bo mogę zostać nadal zbanowana, nie pasuje coś? no to blokuje mojego bloga dla niektórych, którzy mają problem ;)

To na tyle bo muszę jajka łupić, żal XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

14 komentarzy:

  1. WOOOOW SUPER!!! DZIĘKUJĘ TERAZ JUŻ UMIEM KC KC KC KC ;** PROOSZE TAK BARDZO CHCE CIEBIE MIEC W ZNAJOMYCH PRZYJMIJ ;C ♥ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno pytanko! z czego wychodzimy z msp i wchodzimy na nowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tel/tabku klikasz np. dziewczyne cofasz i klikasz chlopaka lub odwrotnie xd ... pamietaj liczy sie czas ;) pozdro ;*

      Usuń
  3. Widziałam takiego obojniaka: Sandalek <3

    PS. Na MSP jestem Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. ale beka! działa!

    OdpowiedzUsuń
  5. JAK ZWYKLE QWA MI NIC NIE WYCHODZI x-o KTO MI ZROBI TAKIE KONTO?! x-o DVPA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zrobisz? Moja komórka nie może mieć tej apki, bo jest za stara. Napisz mi hasło na BoJaKochamCzokoladi

      Usuń
  6. Stwórz mi bo ja chce chłopaka a ciuchy dziwczyny nie wychodzi mi ;-; stworzysz ? :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto mi stworzy? Pisac na priv TrUsKaWAxP. musi byc ta kropka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie da się. W sklepie wpisuję MyStarPlanet, wychodzi tylko MovieStarPlanet

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktuś mi zrobi? :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Cholera jasna, nigdy mi nic nie wychodzi :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na MSP to Skyla234 :3 Nie umiem tg ;-; HELP ME! X-O

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)