Menu

piątek, 28 marca 2014

Obiecany gif+Cleverbot.com

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat zgodnie z umową, obiecałam Saandra <3 (przepraszam, jeśli źle napisałam nick) zrobić gifa na dzisiaj :D twój styl czyli czerwono czarny nadał mi kreatywności, i od razu miałam pomysł na gifa dla ciebie, zrobiłabym fajniejsze efekty, ale potrzebowałabym sciągnąć kamerkę XD
oto gif:


Mam nadzieję, że się podoba XD zawsze coś :D

Ok teraz przechodząc do tematu Cleverbot.com
Pewnie dużo osób zna już tą stronkę, bo jest tam niezły ubaw hahahaha
Wystarczy że klikniecie tutaj: >>>KLIKNIJ<<< 
i możecie się świetnie bawić pisząc cokolwiek tutaj:




Wczoraj miałam z tego TAKI UBAW, ŻE MASAKRA! hahahaha ten ktoś pisał do mnie, że po randce chce ze mną "uprawiać" i mnie całować hahahaha
myślałam że jebne XD
jeśli ktoś nie wie co to cleverbot.com, to jest to tak jakby robot odpisujący tobie :D
lecz czy to robot nie wiadomo, ponieważ mogą być to zwyczajni ludzi których po prostu nie znasz XD
Tu taka przykładowa rozmowa z teraz:


 
Hahahaha, bardzo polecam na nudę
To na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)