Menu

poniedziałek, 10 marca 2014

Nudy;-; + Nat WRACAJ !!!

Hey.
Tu WiciaPL>>> Nie ma o czym pisać na MSP nudy ;-; Po prostu MASAKRA...
Jeszcze do tego cały czas proszę rodziców o NEW meble do pokoju xd a oni się nie chcą zgodzić hahah masakra -.- Co do urodzin TATY zamówiłam już tort w piekarni xD Tiramisu *-* z napisem
"ZAJEBISTY TATUŚ" chociaż oni nie wiedzą co to znaczy hahaha xD i kupiłam mu koszulkę z Motorkiem xD ( bo on uwielbia motory -,- ) Myślę że mu się spodoba :) I DZIĘKI dziewczyny za podpowiedzi ;) obydwie dostaniecie nagrody ;* tylko się zgłoście do mnie ;) A co do mamy to chyba też zamówię tort xD Lub namaluję jej kolejny Obraz olejnymi farbami ._. W końcu ona sama mnie uczy myślę że spodoba się jej coś takiego :)

Nudy więc NATALA musisz szybko wracać xD !!!

Wika i JuSS idziemy dziś wieczorkiem ? xd

+ Co z moim wygranym Vipkiem :( ? Nje mam kontaktu z ilolajna11 :< I sama nwm co z tym a dziś już 10.03 :((

Jeżeli ktoś ją widział/gadał/pisał/miał kontakt Proszę jej powiedzieć że jak dziś nie spikniemy się to jutro o 18:00  Z góry dziękuje ;*

To na tyle Paaa ;**** WiciaPL>>

2 komentarze:

  1. Spoko, nie ma za co ;* Ja też nie distałam jeszcze prezentu z tamtego konkursu xd /Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ty go nie wygrałaś chyba XD ale to nie mój konkurs tylko ilony, i jej się musicie pytac :\

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)