Menu

poniedziałek, 17 marca 2014

NOWY WYGLAD :)

hey wan!
Tu XxPorshiaXx-Nat udało mi się wejść na telefon mamy na Internet, i jak widzicie jest zrobiony nowy wygląd naszego bloga, i bardzo się cieszę że wyszedł Wici tak pięknie:)
dziekuję ci pomogłabym ale oczywiscie nie mam dostępu do kompa i niestety nie mogę:( zapraszam na losowanie poniżej i zapraszam do pisania pytań na cztery-panny-z-jednej-wanny@wp.pl już Parę pytań się pojawiło i już odpisałam, bardzo się cieszę:)
jeśli komuś nie odpisałam to proszę o cierpliwość bo ja teraz nie mam kompa a raczej neta na nim i jest mi ciężko:c
jeszcze 3 dni i pokażę wam normalnie hit!
na pewno z tego co wam pokażę skorzystacie i to nie raz :D
czekajcie ;*
pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)