Menu

środa, 5 marca 2014

Nowy sklep JUŻ NA POLSKIM MSP!!!+ coś o moim "fochu" którego nie ma, "zajebiste" przywitanie.+ jakieś zmiany??

Witajcie!
Zaatakowałam sę msp :33
Naczy wbiłam i nagle Wicia dzwoni i dodaje mnie do sklepu na zakupky :3
No i mam fajny komplecik i usunęłam 4 rzeczy z l.ż. GRRRRRR! >.<
No to wam pokażę jaki sę mam strój :33


No tak, pierdoli że z Wicią a tu Wici brak. Ale ja wyszłam bo musiałam usunąć z l.ż i wróciłam do sklepu. Fajnie że się zapisało to co miało się na sb D:
No i dodałam do l.ż XD

Teraz trochę inna sprawa. Nat jeżeli mówię że nie mam focha to nie mam, i się ni kłóć że widać, bo jak ty wchodzisz to zawsze cię zauważam i piszę coś typu: "NAT! <33". a ty ciągle z tą Juss ... I miało ponoć nie być opisów a ja siedzę i nagle: "nat ty moja pacho". Mhm no to fajnie.

Dobra, było minęło róbta co chceta jejku.. Kolejna sprawa. Kiedy jakieś zmiany? Nat mówiłaś coś o dniu kobiet, ale nie wiem czy to dobry pomysł bo po cholerę robić, skoro będzie podobne do walentynkowego? Jak bd jakaś kolekcja czy coś to pomyślę nad skomponowaniem kolorów.
To chyba na tyle, Wicia stuka klawiaturką ;D Chyba skończyła, haha D:

Mam nadzieje że usuniecie opisy tak jak było.. EHH

Pozdrawiam- xWikusiaxX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)