Menu

piątek, 14 marca 2014

Nowa opcja!+coś do juss

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak wiecie wróciłam i chciałabym zaprezentować Wam nową opcję:D chodzi mi o to, że możecie pisać własne posty! :D co wy na to? Oczywiscie nie będziecie mieli dostępu do bloggera i tego bloga, tylko będziecie wysyłać wasze posty, a na końcu podpiszcie się nickiem, i je będziemy opublikowały na bloga! :D szczegóły wkrótce jak wam wszystkim się spodoba :)
co o tym sądzicie?
piszcie w kom!
teraz coś do juss
sorki że wyszlam tak nagle, ale mama wołała i musiałam bardzo szybko iść XD jutro jak będę to dokończymy FanPage'a o którym wam zresztą opowiem XD
wydaję mi się że trochę z tymi postami waszymi mnie nie pasuje, ale piszcie w kom co wy na ten temat, a ja się zastanowię;**
Papa kochani
dobranocki miski ;*
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. Ochh xd Ja bardzo chętnie :3 ♥ xd / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale! Nie mogę się doczekać^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)