Menu

czwartek, 6 marca 2014

Nowa Kolekcja ;3

Łelkom Ewribadi ;D

xD

Jejku Nowa kolekcja ciuchów i animek :D , ale jak by chociaż mogła być Fajna -,- Sorry Ale mi się cholernie nie podoba ;-; . No ale cóż xD Mam dla was według mnie fajny komplet :) \/
Pasuje wiele kolorów Ja mam Pomarańczowo-Kremowy \/
 Nom to te kolorki na górze ^.^
Cena Podana "1750 SC" No nie mało nie dużo według mnie nawet normalna cena xD

No ja czekam na kolejny czwartek , może będzie Lepsza xD


Ps. Sorka za post niżej .... A dokładnie o tym że można kupić oceniony przez nas LooK .... Bo pewna Osoba ~Nicku nie podam~ napisała mi na MSP że to jest już od ok 4 miesięcy O.O Sama nie mogłam uwierzyć xd .Ale szczerze mówiąc Ja wogóle nie wchodzę tam xd i nie zauważyłam że takie coś doszło , to napisałam o tym posta hahahahha xD GŁUPIA JA-,-
 Dzięki ci osobo że mi to powiedziałaś xD ;*

To na tyle
:C
Narka-WiciaPL>>>

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)