Menu

poniedziałek, 3 marca 2014

no i po feriach..........+dalsza część o obojniaku i informacje o moim koncie ;/

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat teraz rzadziej wchodzę na kompa bo jak wiecie nie mam o czym pisać bo mam bana na koncie -,- żal XD ale jutro jakoś o 22-23 się kończy więc jestem dobrej myśli ponieważ w środę mam do szkoły na 9:50 HUEHUEHUE XDD ogólnie staram się oszczędzać limit na internecie, ponieważ nie chcę go już całego stracić na gry jakieś....... oczywiście kocham dla was pisać ale jak wiecie dla dolnego śląska jest już PO FERIACH ;C NIESTETY, i dziś pierwszy dzień w szkole w sumie to zapowiada się MASAKRYCZNIE bo dziś dostałam 5 z geografii, 4 i 3 z historii i powinnam jeszcze z polaka ale oczywiście pani zabrała nasze zeszyty na ferie i zostawiła je w szkole nie sprawdzając ich ;__; jutro mam kartkówkę z orzeczeń, pojutrze mam kartkówkę z lektury, mam również pojutrze kartkówkę z matematyki i w czwartek mam mieć z chemii (być może) oraz z biologii i jeszcze potem sprawdzian z części mowy ...... JEEJU :( aha i jeszcze chcę poprawić 3 z historii po prostu mam zawalony tydzień.... :(

Ok teraz powracając do bardziej tematów o MSP próbowałam się dowiedzieć jak zrobić takie konto "obojniakowe" i kompletnie NIC nie ma w internecie, wiem że takie dwie osoby wiedzą jak to zrobić ale wiecie wy co? nie wymienię nicków bo wredna nie jestem ale za to że się zapytałam jak zrobić takie konta powiedzieli: spadaj i mnie zbanowali, a z innych ludzi robią sobie jaja, wciskają różne kity, i się z nich naśmiewają robiąc o nich posty na blogu ŻAŁOSNE, jeśli wiesz ty obojniaku że o tobie mówię to kurde jesteś wredna/wredny jak nic. Niektórzy to ludzi nie doceniają takim gównem ...... w tej chwili zgłosiłam ich chat na blogu i mam nadzieję że dostaną powiadomienie :)
Ale i tak dowiem się jak być takim kontem obojniaka i wam powiem :)

Teraz informacje o moim koncie, tak jak pisałam na początku mam bana :( pojutrze już w pełni będzie moje konto dostępne i będę dla was więcej pisała :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat 

4 komentarze:

  1. A zrobisz posta i napiszes kogo wezmiesz do filmu? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy to przypadkiem nie jest ten blog http://v4nsi0r-i-4l3ks-na-msp.blogspot.com/ ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Tesh jesztem z Dolenego *-*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)