Menu

niedziela, 9 marca 2014

NO I MNIE NIE BĘDZIE..... :C

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat oczywiście piszę z telefonu mojej mamy, bo zabrała mi komputer i internet, z którego rezygnuje i nie będę miała dostępu do komputera pewnie przez długi czas i jest mi bardzo przykro.... Ale pisać dla was posty będę tylko w dniu może z 1-2 lub 3 posty napiszę, bo wiecie jak to jest na telefonie :C dlatego mam prośbę do Juss, Wici itd... Wchodźcie mi na konto na MSP bo ja nie mam do MSP dostępu przez telefon, niestety :/ dlatego jeśli chcecie napisać coś do mnie to na gg (postaram się podać wam mój numer GG w następnym poście). Prosiłabym was też dziewczyny o pisanie jakiś notek dziennie XD jeśli nie dacie rady tak pisać to spoko bo ja będę pisała i tak posty z telefonu :)

W następnym moim poscie myślę że będzie to cos ciekawego dla was a mianowicie chodzi o VIP :D
Mój email blogowy to: cztery-panny-z-jednej-wanny@wp.pl więc na ten mail też możecie pisać do mnie, ale ten mail będzie do czegoś służyć ale do czego to wam powiem w innym poscie :D

do następnego postu ;***

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS dla przypomnienia na moje konto na MSP będą wchodziły Być może Moje najki więc nie pytajcie o nic do czasu aż wrócę i będę mieć kompa xD
przepraszam za jakiekolwiek blędy w pisaniu :) i widzę że Wicia, Wika i Juss dały swoje foty na bloga *O* xD ja też dodawałam ale musicie poszukać xD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)