Menu

poniedziałek, 31 marca 2014

NA TEMAT KONKURSU !! + COŚ TAM JESZCZE XD

Hejga :>
Srcia że nie pisałam postów , ale po 1. nie miałam o czym po 2. miałam spr. z Biologii i Geografii czeka mnie jeszcze z Fizyki :o :C i nie miałam za bardzo czasu i po 3. NIE MIAŁAM KOMPA >.<

Ale moi rodzice pojechali na 3 dni do POLSKI , a ja zostałam tu w Austrii C: Więc mam kompa czas i postaram się być często na blogu :)

OK druga sprawa to ******* nie wierze -,- na początku konkursu obiecywałam sobie że Nagrodę Dam Na Czas >_< ,a  okazało się że mama wzięła tel. z polską kartą i nie zrobię na czas tylko tydzień później bo tata przyjeżdża po 3 dniach a mama po tygodniu...Nie kupię Vipa Elite na tydz z Austriackiego tel. bo on kosztuje 10Euro (40PLN) O.o różnica jest ogromna bo ogólnie kosztuje 14 z groszami -,-
>KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ<
I zaczekam na polski tel. :c Przepraszam Was :c BARDZO :'<
I jest mi MEGA przykro bo na konek zgłosiło się tylko 2 osoby o.o to mnie zabolało , bo nawet 3 pierwszych miejsc nie ma :C MACIE TYDZIEŃ JAK KTOŚ CHCE JESZCZE WZIĄĆ UDZIAŁ :C
Prace wysyłajcie na Email : KONEK.NA.VIP@wp.pl

ZA NIEDŁUGO PO TYM KONKURSIE BĘDZIE NASTĘPNY ;) xD I zdradzę wam że teraz to wy będziecie głosować na prace ! Głos można oddać tylko na zalogowanym koncie NIE Z ANONIMA !!

Możecie jeszcze ze mną gadać na Skype :D mój skype to :
>KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ<
OK , jak chcecie zaproście , i możecie pytać do woli xD

OK TO NA TYLE :C
Pozdro-WiciaPL>>>

4 komentarze:

  1. *-* jaki drogi ;o
    Nie biorę udziału w konq bo nie mam pomysłu :c .

    OdpowiedzUsuń
  2. Następny konkurs nie będzie polegał na namalowaniu czegoś xD ( nic związane z malowaniem ręcznie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszke szkoda, bo wlasnie wrocilam do rysowania :cc Ale bedzie jeszcze kiedys na rysowanie? xd Bo chcialam zrobic taki matrix, ze nagrode dam przyjaciolce xdd

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)