Menu

niedziela, 2 marca 2014

MSP na tabletach One Touch

Hey misie. Już jestem w domu i leże xD. Właśnie się nauczyłam robić zrzut ekranu na tablecie *u*. Hahahha mam dla Was fotki, ale zacznijmy od tego, że napisałam do nich ze sprawą kolorowych pasków i odpisali mi po angielsku :). Żal xD Macie tu fotki:










.
 Bez koma haha. 
Jak coś jest nie wporzo to sorki, ale piszę z tableta ;c



Pozdrawiam
nissia2013- Juss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)