Menu

poniedziałek, 31 marca 2014

MODERATOR BEZ TABLICZKI!? WTF XD + LIST DO MODÓW HAHAHAAHA

Hey :D. Jestem na kompie wujka no i zaryzykowałam zrobić dla Was zrzuty ekranu D:. Zaraz musze je wykasować, bo mnie zabije hahaha XDD. Dobra, patrzcie co znalazłam o.O
WTF O.O TEGO JESZCZE NIE BYŁO!! A CO NAJDZIWNIEJSZE? NAJDZIWNIEJSZE JEST TO, ŻE MOŻNA JĄ WYSZUKAĆ W WYSZUKIWARCE! HAHA TO NIE WSZYSTKO. TEN NICK Moderator030 TEŻ JEST DZIWNY. ZAUWAŻCIE, ŻE MA W NAJLEPSZYCH PRZYJACIOŁACH Moderator031 O.O XD. OKEEY? TO SIĘ ROBI DZIWNE XD O.O.

Teraz to co napisałam do modów w moim imieniu i Porki :


 
HAHAHA WYBACZ NATI, ŻE DAŁAM TAM CIEBIE, ALE JAKBYM NIE DAŁA TO BY DO NICH NIC NIE DOTARŁO -,-". HAHA ALE CHYBA JESTEŚMY TAKIEGO SAMEGO ZDANIA, NIE? XDD.
 
DOBRA IDE KASOWAĆ TE SCREENY BO MNIE WUJEK ZABIJE O.O XD
 
 
Pozdro
nissia2013 - Juss :D

3 komentarze:

  1. Tych moderatorów to kilku nie ma tabliczek jak paczaczałam *-* ostatnio O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. tabliczki im się nie podobają xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona nie ma tabliczki ponieważ, już nie jest moderatorem.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)