Menu

czwartek, 20 marca 2014

KOMENTATORKA JUŻ DODANA! ;D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś chciałabym powiedzieć o małej zmianie XD postanowiłam robić komentatorów/komentatorki danego miesiąca, Domaa x3 została najlepszą komentatorką marca 2014 roku, i została dodana o tam >>>>>>>>>>>>>>>>> (zobacz po prawej), tam zobaczycie napis :D uprzedzam, że jeszcze będę robiła zdjęcia Domaa x3 i dodam tam obok tego napisu po prawej stronie :D tylko przerobie w programie :D
Dziękuję bardzo, i dziś miałam zebranie ;x
ciasno mi aż XD

W następnym poście ogłoszę wyniki konkursu, a potem zrobię ten post, którego jesteśmy wszyscy bardzo ciekawi :D
uwierzcie, nie ma tego nigdzie w internecie! :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. Oh xd
    Ja tez mialam, masakra troche ;-; xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja się ciesze że wróciłaś!! mam nadzieje że już będziesz z nami bez przerwy ;3
    <3!!♥/()Alusia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)