Menu

sobota, 22 marca 2014

KOLEJNY KONKURS!+NIE JESTEM LEZBĄ -,-

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś postanowiłam wam zrobić kolejny konkurs, bo wiele z was nie rozumie tej mojej instrukcji na blogu, i do wygrania jest konto OBOJNIAKA, czyli przykładowo kobiece ciało z głową chłopaka, lub na odwrót ! :) Należy napisać liczbę od 1-10 tak jak zawsze :D ale jeszcze napisać swój nick, i gdy wyznaczę zwycięzcę ten dostanie konto obojniakowe :)
Myślę że dzięki temu niektórym pomagam XD

ok teraz coś o tym całym temacie, lezbijka.............
Niektórzy myślą, że jestem lezbijką, bo mam dziewczynę w miejscu serca, ale to nie prawda, po prostu to moja najka nie robiłabym tak, ale nie miałam chłopaka odkąd pamiętam, bo po pięciu minutach ze mną zrywali, ale zrywali dlatego że nie odpisałam im na minkę.............. Beznadzieja to jest po prostu chamskie i tak sobie od trzeciego levelu nie mam chłopaka, może to dlatego że jestem za brzydka? a może dlatego że jestem głupia jakaś? ja nie wiem czemu nie mam takiego brania jak na przykład juss, ale to nie moja wina XDD raz się żyje, a z tym sobie jakoś radzę

No to skoro wam wyjaśniłam dlaczego tak jest, to chyba dacie mi spokój z tym prawda? XD

Dziękuję
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

11 komentarzy:

  1. Mi tam nie jest potrzebne to konto ;D xD sama umiem zrobić x3
    Zajebie tych co mówią o Tobie lezba!!

    OdpowiedzUsuń
  2. UWAGA XxPorshiaXx! Ja ci przed chwilą na konto na MSP wysłałam w wiadomościach konto i hasło obojniaka! / Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam dziewczynę na moejscu chłopaka.. -.- Przyjaciółkę. Ale jeszcze nokt się mnie nie czepiaa xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 4
    login : legginsowa

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)