Menu

niedziela, 23 marca 2014

KOLEJNE DOWODY 0.0

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat znowu piszę kolejną notkę pod rząd, ale KOLEJNE OSOBY SĄ HACKOWANE PRZEZ PRAWDOPODOBNIE CherryLovesYou♥
Z tego robi się prawdziwe piekło, patrzcie:
Jak widać został z niej wkurzony kapeć, to dziś już chyba dziesiąta osoba! ale ja mówię o czasie teraźniejszym, bo wczoraj też tak było!
Ludzie, strzeżcie się! jak mnie dopadnie to ja się chyba zabiję, bardzo się boję co robić?!
trzeba zachować spokój, to na pewno
a nicku nie zasłaniam, bo to właśnie ta koleżanka Seleny czyli Karina!
szok, ja już nie wiem w co wierzyć, muszę się przyjrzeć tej sprawie ale właśnie co parę minut moja koleżanka ma co 10 sc mniej, i ją wylogowuje co parę minut i właśnie probuję jej pomóc!
LUDZIE, TO KOSZMAR
PAMIĘTACIE JAK CHERRY PISAŁA, ŻE WRACA DO POLSKI?
to może być właśnie ten efekt
CZUJĘ SIĘ ZAGROŻONA!
I KONTYNUUJĘ TĘ SPRAWĘ I SIĘ DOWIEM KTO TO TAK NA PRAWDĘ JEST!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

6 komentarzy:

  1. To ja Karina . Dzis juz 2 razy zostałam zhakowana ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też ''ktoś'' shakowal jak by co ja BYLAM emma07123456 (xxporshiaxx i inni mogą mnie wywalić ze znaj bo i tak to nie ja) teraz ja jestem wiqcia<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nigdy nie zostałam zhackowana ale pisało do mnie dużo osób,lepiej być uważnym c;
    Zapraszam na mojego bloga: http://ciekawostkimspxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę się ujawniać bo na serio się jej boję :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O NIE O_O TO BYŁA MOJA SIS Z MSP XDDDD
    Kurwa xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Cherry Loves You to polka.Czytałam.W jej filmiku karty były po polsku./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)