Menu

czwartek, 20 marca 2014

KOLEJNA TAJEMNICA HAKERKI CHERRY LOVES YOU

Hey :D. Siadł mi limit ostatnio. Ale jestem teraz na drugim necie :). Przedwczoraj postanowiłam przyjrzeć się jeszcze raz filmiku Cherry gdzie hackowała Jesso99. Przyjrzałam się też programu jakiego otwierała.
Przyjrzyjcie się dokładnie temu kafelkowi. Następnie przyjrzyjcie się temu :



Identyczne,co nie?
To jest "Wiersz Polecenia" który znajduje się w każdym z systemów Windows.



Czyli jednak Cherry robiła sobie jaja. Nie pytajcie mnie z kąd miała hasła. Pewnie sobie jakimś programem do edytowania zdjęć podmieniła konta i straszy dzieci w internecie ;-;.

P.S. Dziś wraca do Nas XxPorshiaXx ;**. Już nie mogę się doczekać♥.


Pozdrawiam;DD
nissia2013 - Juss

4 komentarze:

  1. Też nie mogę się doczekać ;3 Głupie dziecko tylko straszyło xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej juz dziś *o*~ lovendi

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogła też jakoś zmienić ikonkę. Ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)