Menu

poniedziałek, 31 marca 2014

JUPI PRZEKONAŁAM MODÓW XD MOŻNA NAPISAĆ BLOGSPOT XDD


Heey :D Modzi mi odpisali :DDD Wuhuhuhuhu!! Patrzać xD

Haha, tylko ja nic nie pisałam, że ja chce być, ale niech im będzie :D. Szkoda, że nie napisali od ilu lat można być :c. Kiedyś chciałam xDD. No nie sądze, żeby to było ulepszanie. No tak, teraz się skapnęłam, że odblokowali wyraz blogspot :D. Oczywiście musiałam ich przekonać -,-". Fota :
Gdybym im nie napisała "Dlaczego państwo uważają, że wyraz "Blog" powinien zostać zacenzurowany? My, użytkownicy dowiadujemy się coraz więcej ciekawostek na temat naszej ukochanej gry z różnych blogów , a Państwo to blokujecie!"  to pewnie byśmy się dalej nad tym męczyli ;/. Jak znacie jakieś wyrazy które zostały niesłusznie zablokowane możecie pisać w komach, a ja ich przekonam :DD.

Szkoda też, że mi nie napisali o tej pani moderator bez tabliczki i o oczach -,-". Piszcie im na maile o tych oczach to może coś zdziałamy :D.

Pozdrawiam :D
nissia2013 - Juss

4 komentarze:

  1. "blogspot" odblokowali, "blog'' już nie :cc

    OdpowiedzUsuń
  2. ÓŁ JE xD
    WASZE ZDOLNOŚCI NIE ZNAJĄ GRANIC xD♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kożna napisać czekolada, a zamiast np. Sharon4 wychodzi ####### (nie można napisać nicku z liczbą ;€) / Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)