Menu

wtorek, 25 marca 2014

juhuu+informacje

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś piszę posta z telefonu, bo mama jest i mi nie pozwala na chwilę obecną iść na komputer, dlatego jeszcze dziś nic nie napisałam:(
jeśli chodzi o dzisiejszy post to mam dla was świetne wieści, a mianowicie to, że mamy już ponad 60 tysięcy wyświetleń!! Bardzo dziękuję;*
ale również chciałabym powiedzieć, że przepraszam że tak mało teraz piszę, ale NIE MOGĘ X-O dlatego że matka ma problem że ja "klepie w klawiaturę" i mi po prostu nie pozwala a mam dla was 15 nowych tematów, a nawet i więcej!! Co ja mam zrobić jak teraz grafik w pracy jej się zmienił i jest akurat wtedy w domu gdy ja jestem! Mam dość bo nie mogę dla was normalnie postów napisać, ani wejść na MSP, pomocy !! :( macie jakiś pomysł? Jedynie jak już to siedzę na GG i nic wiecej
ajj telefon mi się rozladowywuje :c

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

6 komentarzy:

  1. Co mnie to. Zal mi cb. Masz chyba cos porabane w glowie. Bierzesz noz i w nocy matke przekrecasz. Proste?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg jaki derb -.-

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)