Menu

środa, 12 marca 2014

Jeszcze chwila! :D+cos o konkursie :)

Hej wam!
tu XxPorshiaXx-Nat udało mi się wejść na telefon na Internet więc także udało mi się Wam coś napisać xD
Ja chcę już dla was pisać posty :( tęsknię......
czekam cierpliwie na mój komputer i znowu będę dla was pisać posty, bo mam Już dla was tyle pomysłów na posty że łohoho XD
Dziekuję Wikus że mi wchodzisz na konto <3
i dziękuję że piszecie posty podczas mojej nieobecności. Jutro powinnam do was wrócić więc jeśli tak faktycznie będzie to napisze wam posta :D mam dla was bardzo ciekawy i przydatny dla wielu osób temat, na który tylko czekam żeby wam napisać XD
czekam i czekam, no coż czekam dalej :D
Teraz cos o konkursie :)
Nagroda czyli VIP Elite na tydzień powinna Być za pierwsze miejsce Już przyznana, więc jeśli nagroda nie została przyznana, to piszcie to Ilony (ilolajna11) czyli tej, co ten konkurs zorganizowała upomnijcie się o nagrodę VIP (oczywiście tylko osoba z pierwszym miejscem w konkursie :)
i jeszcze coś...... Nie piszcie do mnie jakiś skarg lub czegoś innego na temat konkursu, poniewaz to nie mój konkurs tylko ilony, ja go tylko dla niej zareklamowalam żeby miala wiecej uczestnikow:)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. XD tu nat jak coś:c

      Usuń
  2. Wróć jesteś najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwila kochana :** :) PS tu XxPorshiaXx :D

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)