Menu

sobota, 29 marca 2014

Jak chodzić samym ze sobą?-już wiem! :D (instrukcja)

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, przypomniało mi się że kiedyś czytałam o tym jak samą ze sobą chodzić i już wszystko wiem :D
jeśli ktoś może tego nie wiedzieć to co zrobić?
po 1. Logujemy się na swoje konto
po 2. otwieramy drugą kartę z MSP i wchodzimy na jakieś byle jakie konto
po 3. Ze swojego normalnego konta zapraszamy to byle jakie konto do chodzenia ze sobą (czyli do serca)
po 4. klikamy na siebie na naszym głównym koncie
po 5. akceptujemy zaproszenie do chodzenia na tym byle jakim koncie
po 6. znowu patrzymy na główne konto i tam jak jest "mój dom" pojawi się coś takiego:

(przepraszam za jakość)
no i naciskamy na ten znaczej na naszym głównym koncie pod tym domkiem, i wtedy chodzisz sama ze sobą :D

Spróbowałam to zrobić na Natuśce i mnie się udało, patrzcie:


A teraz chodzę sama ze sobą na amen XD
dlaczego na zawsze? Ponieważ jak to zrobisz, to nie da rady się już ze sobą zerwać więc UWAGA pomyśleć zanim zrobisz :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)