Menu

sobota, 8 marca 2014

Jak być zielonym na chat i móc pisać? :D - Instrukcja

Hey Misie. Wiele osób się mnie pytało jak zrobić sobie zielonego ludzika i móc nadal pisać. Na naszym chat jest blokada, że zieloni nie mogą pisać, bo muszą mieć rangę bywalca. Jednak ja znam sposób.

Jak to zrobiłam? Już piszę ;D

Otóż napisałam "$" przed nick. Wygląda to tak :

Nikt oprócz Ciebie oczywiście nie widzi tego "$", więc możesz być spokojny xD.



Tylko Ty widzisz te "$" i nikt więcej. 
A co najlepsze, masz nadal swoją rangę!
W moim przypadku mam właściciela i mogę banować i dawać moderatory i bywalce!
Czyli nawet spoko xD


EDIT - WŁAŚNIE MAZŁO MI POWIEDZIAŁA, ŻE DZIAŁA TYLKO NA OWNACH XD

Bardzo proszę o nie kopiowanie na ŻADNE blogi, bo normalnie zabiję jak u kogoś to znajdę >.<.



Pozdrawiam ;D                                                                                                                                
nissia2013 - Juss                                                                                                                               

1 komentarz:

  1. Plis plis plis ważne pytanie jak na chcie robić bywalce, mody, adminy i banować , POMOCY!!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)