Menu

sobota, 15 marca 2014

Idę na real skoro tak ma być c:

Jolo
Chciałabym napisać posta dla Juss i Nat. 
Skoro wy sobie tu świetnie radzicie, no to niema sprawy! Jeżeli chcecie to mogę wbić na real chociaż jestem z nim dość zżyta, ale mogę być mocniej.
To przez neta i msp moja dawna przyj, zachowuje się teraz jak dziecko, bo poszła do innych dziewczyn a my z drugą ciągle się zastanawiamy kiedy one w końcu przestaną się bawić jak przedszkolaki -,-
Ale nie o tym mowa, dzisiaj idę na rolki i będę dopiero wieczorem, muszę się odzwyczaić od neta, znaczy od msp i ciągłego bycia tutaj. Bo po chuj wam ja? W- ja, J- juss

W- Nazwa fanpejdża to xxporshiaxx i nissia2013 najeczki we 2?
J- NO

Aha, spoko. Ja sie fochać nie bd, bo se sama mogę założyć fp, ale znając życie, po 2-3 miechach fp będzie olewany, zawsze tak jest.
No, to teraz jak Nat to przeczyta to będzie miała focha.
Ok, co się bd wypowiadać, na szczęście spotkałam Wicie i ona zawsze mnie wesprze jak ją poproszę.♥
Aha i jeszcze jedno, chciałabym wspomnieć słowa Nat, ale nie mają one już sensu ;c
Nat- ...Nie po prostu teraz wszystkie będziemy razem a kiedyś każda miała kogoś przy boku."
Zacznijmy od tego, że ja takiej osoby nie miałam, a poza tym nie dostosowałyście się do tych słów ;p

Db co bd gadać, zwijam się <nie do końca> ale tak i będę tu mniej razy :)

Pozdrawiam- xWikusiaxX

5 komentarzy:

  1. Faktycznie trochę cię olały ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanpage XxPorshiaXx i nissis2013? Hahhaha pogielo cię? Fp nazywa sie Wariatki z MSP -,- bye

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tu Nat, to czemu niby tak robi? To jest psucie już przyjazni.... Chociaż mogla cos innego napisać, jprdl mam dosc

      Usuń
  4. Ej, denerwują mnie takie osoby, które ciągle się fochają - czyli ty.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)