Menu

czwartek, 6 marca 2014

i po szkole :D+Do filmu

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, właśnie sobie przyszłam ze szkoły, szczerze mam mieszane uczucia, ale cóż szkoła szkołą :D inaczej być nie może, niestety XD ok teraz coś o filmie......... Mam już pomysł, ale mam pewien problem z wybraniem chłopaka do filmu :/ a potrzebuję bardzo ....... ;c;c (wyjaśnie Marcinowi na priv lub chat czemu go nie wezmę do filmu XD)
Potrzebuję max dwóch chłopaków, ale w sumie to jeden też może być :D
A więc zgodnie z obietnicą wezmę max 3 osoby do pierwszej części filmu XD
PS nie wiem i nie obiecuję, że to wam podniesie level, bo boję się że będzie mało wejść, ale cóż......... Spróbuję zrobić tak, aby wam pomóc jak i również sobie :D:D
Aktorów do filmów biorę i wymyślam ja, ponieważ biorę tych, co nadają się do danej roli ale was wezmę jako narratorów, lub ludzi z ulicy XD

Zgłoszenia w komentarzach :D

Dziękuję za uwagę, to na tyle :D:D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

6 komentarzy:

  1. weź mnie do filmu jako jakiegoś bezdomnego spod biedry xD /()Alusia i jej pomysły ;D :3

    trzeba se konto QVA założyć a mi się nie chce xD :c

    OdpowiedzUsuń
  2. xdd Jak chcesz to jestem chętna :B xd Mogę być sobie takim ludzikiem, bezdomnym, lub kimkolwiek ^^ xd / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zglaszam ;* Diva0404

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chętna ^^ FireAnPlayAgain2 :):)::):):))::):))

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)