Menu

środa, 5 marca 2014

I PO BANIE ;D+APEL+NOWY SKLEP JUŻ TUŻ ;D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś jestem bardzo szczęśliwa, może nie aż tak, ale jestem :D w końcu rozumiem matmę, robię wszystko dobrze (do tej pory) i była kartkówka, tak jak mówiłam :D napisałam wszystko, i mam nadzieję że mam szansę chociaż na 3-4 :D:D:D ogólnie też bardzo się cieszę, bo był apel na fizyce no i wyczytywali uczniów z największą średnią, oczywiście byłam wyczytana !! :D ale się ciesze! to dla mnie bardzo ważne, teraz będę wisiała na korytarzu razem z moim zdjęciem HUEHUE! ale super XD teraz jeszcze coś...... :D a więc dziś już nie mam bana na koncie XxPorshiaXx więc teraz piszcie mi na to konto :)

Aha i mam nadzieję, że co do obojniaków, to rozumiecie tą instrukcję, moje konto obojniaka ma nick: NatusXDDDD oczywiście konto brzydkie, ale ja tam wchodzę żeby się pośmiać XD mam twarz dziewczyny, a resztę ciała jest chłopaka XD fajna z tym zabawa jest powiem wam XD

Teraz też będzie więcej pewnie tematów, bo już nie mam bana na koncie i mam więcej info :D:D
I przypominam, żeby zerkać do sklepów! :D:D bo nowy sklep jest już gotowy!! :D:D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)