Menu

wtorek, 18 marca 2014

GRATULACJE!! :)

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat znowu udało mi się wejść na fonka i postanowiłam coś napisać:D a mianowicie chciałam podziękować pewnej uzytkowniczce o nicku: Domaa x3, która została komentatorką miesiąca! :D kiedy wrócę a to już za 2 dni zostaniesz dodana tam po prawej stronie :D
gratuluję ci bardzo i dziekujemy również za wszelką pomoc na MSP w levelu itd....... :)
Jeszcze 2 dni i mam neta na kompie więc warto czekać, bo będzie taki temat którego jeszcze chyba nie było:D a teraz coś do was........... Jeśli chcecie się ze mną skontaktować przez te dwa dni to piszcie na mail cztery-panny-z-jednej-wanny@wp.pl lub na gg :)
Kurczę........, tak za wami tęsknię:( kocham was bardzo ;**** :c aha i jeśli ktoś chce wiedzieć, to level mnie NIe INTERESUJE bo zaproszenia do znajomych nawet od 1 levelu akceptuje :) każdy jest czlowiekiem, i każdy na coś zasługuje:)
jeszcze raz dziękuję
I pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. Boże, nie spodziewałam się ;o <3 Dziękuję .. xd Czekamy na Ciebie ^^ /Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulejszyn Domaa x3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)