Menu

środa, 26 marca 2014

GIF OBIECANY DLA LIRA35

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś chciałabym tylko przekierować ten post dla Liry35, której obiecałam już dawno gifa, lecz nie widziałam jej komentarza :D
Więc to taki króciutki post tylko żeby przekazać jej gifa, bo inaczej nie da rady ponieważ nie mam z nią bliższych kontaktów :)


Jeśli się podoba, to bardzo się cieszę XD
oczywiście robię darmowe gify tak dla przypomnienia, bo potrafię sama na siebie zarobić i nie naciągam od innych prezentów lub hajsu :D

Robię gify jak mam czas
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Mógłbym poprosić gifa dla LichtMV? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey!
    Na MSP jestem Sharon4. Mogłabyś mi zrobić gifa? Plose ;( jestem twoją największą fanką :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz mi też takiego zajebistego gifa xD *_*
    ()Alusia
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za gifa! Jest zajebiaszczy :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)