Menu

czwartek, 27 marca 2014

GIF :D i coś o komentatorstwie

Hey wam!
tu XxPorshiaXx-Nat, wlaśnie wróciłam ze szkoły, wiem późno no ale zawsze coś XD czytałam komentarze pod tym postem, i bardzo mi miło że ktoś jest moją/moim fanką/fanem :D i jeśli chodzi o gifa TO MUSZĘ MIEĆ WAS W ZNAJOMYCH, BO INACZEJ NIE BĘDĘ MOGŁA ZROBIĆ ZDJĘĆ DO GIFA xD
Jeśli chodzi o konkurs na konto obojniaka, jeszcze dziś ogłoszę wyniki i podam tej osobie w wiadomosci na MSP Nick i haslo do konta
UWAGA, KONTO NIE UŻYWANE I NIE MA TAM WPISANEGO MAILA :)

Jeszcze przypominam, że kończy się marzec i będę wybierała ponownie komentatorke/komentatora miesiąca KWIECIEŃ :D
Dziękuję
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

6 komentarzy:

  1. Ja tam lubie Was wszystkie po równo xd ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey tu Sharon4!
    Ja dużo razy Cię zapraszałam do znaj, ale nie zostałam przyjęta ;_; proszę przyjmij!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, tu XxPorshiaXx jak widzisz to gdy mnie zapraszasz to pewnie masz komunikat że mam za dużo znajomych..... Pozdrawiam

      Usuń
    2. ja tak samo :c Zapraszam, a tam za duzo znajomych :c Sol close :c

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)