Menu

niedziela, 9 marca 2014

Emotikony + Zabawa z JuSS

Łelkom Ewribadi xD

Zacznę od Emotikonów na XAT  , bo ja sama ich nie znam i myślę że się co nie którym się przydadzą :)

Takie jakieś tam FOTO w GOOGLE GRAFIKA  znalazłam *o* xD

Okł a teraz coś co działo się wczoraj wieczorem z Juss xD Bo Wika-xwikusiaxx nie dała się naciągnąć xD Ale JuSS mi towarzyszyła xD \/ FOTO xd

/\kliknij aby powiększyć/\

Hahaaha Pojebusy my xD Byliśmy z JuSS w Chatroom'ach szukać HAKERÓW xD
Ale nic nie znalazłam xD Nwm może Juss Coś znalazła , ja musiałam już iść ,ponieważ po zawodach byłam zmęczona i w pół do 01:00 ( Jakoś tak) musiała  iść :(

OKŁ to na tyle xD :( 

Pozdro WiciaPL>>>
A i zachęcam innych do zakupu tych stroi ! I zgłaszać się kto ma Może dziś wieczorem znowu się wybieramy XD ??!

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)